dimarts, 6 de setembre del 2011

Ara que arriba setembre

El mes de setembre significa moltes coses per a tots: final de les vacances, tornada a la feina, inici escolar..., però per a nosaltres significa una cosa més Nazioarteko Zinemaldia, vaja, el Festival de San Sebastián.

Mr. Xarin és un apassionat del cinema, més que un apassionat diria un estudiós perquè una de les seves dues carreres (ell mai us ho diria) va ser a l'ESCAC, no us dic més... La seva passió pel cinema va fer que la meva, tampoc estava malament, es tripliqués. Ell va ser qui em va dur per primer cop al Festival, qui em va fer visionar 4 pel·lícules al dia, durant 5-6 dies; va ser ell qui em va ensenyar que si entre film i film fas un txacolí o zurito i uns pintxos, es pot aguantar perfectament.

Si tot va bé, aquesta serà la meva setena edició del festival.

Ara us deixo algunes imatges dels Festivals passats, retrospectiva li diuen alguns.

Juan Diego a la presentació de Casual day l'any 2007

Director, actor i músic de Thomas pel·lícula de Finlàndia que l'any 2008 ens va robar el cor. 



El símpàtic Bahman Ghobadi director de Las tortugas también vuelan i de No One Knows About Persian Cats. 2009


Aquesta darrera foto em fa vergonya afegir-la perquè surto jo ( fatal, per cert), però tan se val perquè estic acompanyada del gran, i no només per alçada, John Sayles. Si no sabeu qui és, ja trigueu. Els pastissets de la pastisseria Argitan són part de l'anècdota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada