dilluns, 7 de març del 2011

Dividim el món en seccions

Ara que observo que aquest blog/bloc (encara no he decidit quina de les dues prefereixo) tira endavant i que Mr. Xarin ja ha creat dues entrades, he decidit començar a crear seccions.  Per seccions entenc temàtiques que donen prou joc com per fer una entrada cada setmana o cada dues.

La primera de les seccions podria anomenar-se : Fem manetes. Ara és quan tots els lectors ( i quan escric tots ric perquè sé que em refereixo a un màxim de 3-4 persones) penseu malament i creieu que començaré a parlar de les preferències en l'ars amandi que tenim Mr. Xarin i jo, doncs no. Fem manetes tractarà de totes aquelles manulitats que em motiven, aquelles que em proposo fer amb molta serietat i que pel general acaben en res.

La segona secció podria ser : Fent un tomb. Que es podria basar en un recull de fotos i reflexions sorgides de passejos més o menys llargs.

La tercera secció, i darrera per avui, será : Em mola. I es basarà en descobrir-vos llocs web que ens agradi mirar, llegir, envejar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada